..:: Wrocławski Klub FORMATY ::..

 
O NAS
 
 
 
 
 
 
 
   

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
GODZINY PRACY: 13:00-21:00 od poniedziałku do piątku.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


REGULAMIN DO POBRANIA:
Deklaracja uczestnika zajec WKF
Regulamin uczestnictwa w zajeciach pracowni artystycznych WKF 2017-2018
Zgoda na wykorzystanie wizerunku przez WKF.pdf

Wrocławski Klub FORMATY jest punktem partnerskim
programu Urbancard Premium
Regulamin Programu

 

Newsletter:

Chcesz otrzymywać wiadomości
o wydarzeniach we
Wrocławskim Klubie FORMATY,
wpisz poniżej swój adres e-mail
i kliknij przycisk "Dodaj"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  NEWS

 

data : 

Sob, 30-09-2017

godzina : 

23:00

 

   
 
Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 2-4 lat
 
Zajęcia ogólnorozwojowe DZIECKO + RODZIC (wiek: 2 -4 l.) 75 min

Zajęcia składają się z dwóch części: muzyczno-ruchowej oraz plastyczno-sensorycznej z przerwą 10 min.

Dla kogo? Dla...

- wszystkich chętnych, którzy chcą miło i aktywnie spędzić przedpołudnie
- dzieci, które chcą lub uczą się przebywania wśród innych
- rodziców/opiekunów, którzy pragną pogłębić pozytywną relację oraz nauczyć się zabaw, aby wspierać prawidłowy rozwój dziecka.


Jaki jest cel zajęć i co one wnoszą w rozwój dziecka?
Głównym celem zajęć jest przygotowanie dzieci do pójścia do przedszkola oraz stymulacja prawidłowego rozwoju i pobudzenia wszystkich sfer, aby prawidłowo funkcjonować.

Celami szczegółowymi są:
- pobudzanie aktywności fizycznej – (dzięki której wytwarzają się hormony szczęścia) która daje wzmocnienie i wspomaga integrację ciała, pomaga eliminować stres i w pełni wykorzystywać cały potencjał do uczenia się,
- stymulacja mowy - która jest ważna i potrzebna do komunikacji z innymi
- uregulowanie napięcia mięśniowego - niezbędne np. do prawidłowego chwytu narzędzia pisarskiego
- wzmacnianie motoryki małej (rąk, dłoni i palców) - umiejętności motoryczne są potrzebne przy wykonywaniu czynności w życiu codziennym tj. zapinania guzików, przenoszenia, nalewania oraz do opanowania zdolności rysowania, kolorowania, pisania
- pobudzanie pamięci - niezbędne do zapamiętywania informacji
- przebywanie wśród innych osób, które kształci dyscyplinę, uczy współpracy, „zdrowej” rywalizacji, czekania na swoją kolej
- pobudzanie zmysłów (słuchu, wzroku, dotyku, czucia głębokiego, równowagi) - w taki sposób, by układ nerwowy działał harmonijnie
- stwarzanie sytuacji do samodzielności w zabawie - która uczy pewności siebie i wiarę we własne siły
- pobudzanie naśladownictwa - które jest niezbędne do opanowania mowy
- integracja wzroku, ruchu i słuchu, które stanowią podstawę do opanowania umiejętności matematycznych, czytania i pisania
- pobudzanie sfery poznawczej – nauka i utrwalanie pojęć związanych przykładowo z częściami ciała, kierunkami przestrzennymi, emocjami – opanowanie ich jest niezbędne do poznania kolejnych pojęć
- konieczność podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji - która kształci wolę, łagodzi kompleksy i nieśmiałość
- wywołanie radości i satysfakcji z własnych działań - człowiek szczęśliwy jest zdrowy i otwarty na naukę!!


Co robimy podczas zajęć?

Część pierwsza: muzyczno-ruchowa

Podczas zajęć odbywają się:


- zabawy ruchowe przy muzyce - ogólnorozwojowa gimnastyka
- aktywności integracyjne
- ćwiczenia koncentracji
- zabawy logopedyczne (profilaktyka lub wspomaganie terapii logopedycznej)
- nauka prostych tańców i piosenek
- trening słyszenia i słuchania ze zrozumieniem
- nauka prawidłowej postawy tancerza i osoby śpiewającej
- poradnictwo logopedyczno-pedagogiczne.


Część druga: plastyczno-sensoryczna

- aktywności rozwijające zmysły, twórcze myślenie oraz zdolności manualne
- nauka i utrwalenie pojęć dotyczących kształtów, cyfr, kolorów i faktur dotykowych.
- *na każdych zajęciach uczestnicy wykonują tematyczna pracę plastyczną (związana np. z porą roku lub świętami).

Co wykorzystujemy podczas zajęć?

Podczas zajęć wykorzystuje się:
- autorską płytę pt.: "Trening słuchowy Magdaleny Krawczun"
- perkusyjne instrumenty dziecięce
- fotografie/obrazki
- tajemniczą skrzynię z nagrodą dla każdego uczestnika (zabawki, układanki, piłki, plansze sensoryczne, kolorowanki i wiele innych pomocy, aby uatrakcyjnić zajęcia).
Co wyróżnia zajęcia muzyczno-ruchowe organizowane przez Wrocławski Klub Formaty?
Duża sala – jest przestrzeń, więc można swobodnie ćwiczyć, tańczyć i biegać.
Wartościowe zabawy i nauka jednocześnie - która wspiera pozytywny rozwój uczestników oraz przyczynia się do poprawy ich funkcjonowania.
Atrakcyjna niespodzianka dla każdego uczestnika - która pobudza motywację do aktywnego uczestniczenia w zajęciach.
Uśmiech, profesjonalizm i zaangażowanie prowadzącej – co wpływa na miłą atmosferę wyrażającą się akceptacją i życzliwością.


PROWADZĄCA: Magdalena Krawczun
Dyplomowany logopeda kliniczny, surdopedagog (pedagog osób z wadą słuchu), pedagog specjalny i wychowania przedszkolnego, praktyk prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych, autorka książki z płytą pt. „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun”, trenerka fitness.
Prowadzenie zajęć muzyczno-ruchowych jest połączeniem jej wszystkich pasji: ruchu, muzyki, śpiewu i chęci pomagania innym, co potwierdza zadowolenie rodziców i radość dzieci.

Doświadczenie Magdaleny Krawczun to przede wszystkim:
- praca z osobami w różnym wieku
- prowadzenie zajęć wspierające rozwój dzieci w pełni sprawnych oraz z różnymi dysfunkcjami i niepełnosprawnością, między innymi z: mózgowym porażeniem dziecięcym obniżonym poziomie w rozwoju intelektualnym, autystycznymi, nieprawidłową integracją sensoryczną, opóźnionym rozwojem mowy, nadpobudliwymi, wadą słuchu, zespołami genetycznymi, grupy ryzyka dysleksji, wadą wymowy, nieśmiałymi, zaburzeniami koncentracji uwagi
- własna praktyka w prowadzeniu: Grupowych zajęć DZIECKO + RODZIC, zajęć ruchowoo-tanecznych oraz ogólnorozwojowej i prozdrowotnej gimnastyki dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
- własna praktyka logopedyczna - konsultacje, diagnoza i terapia logopedyczna dzieci od 0-3 lat, dzieci w wieku przedszkolnym, dzieci w wieku wczesnoszkolnym (profilaktyka logopedyczna, korekta wad wymowy – min. wywoływanie głosek, korekta seplenienia oraz terapia i zabawy dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy)

Atuty prowadzącej to przede wszystkim:
- profesjonalizm i zaangażowanie
- chęć niesienia pomocy
- cierpliwość i opanowanie
- otwartość na sugestie
- kreatywność i twórczość
- współpraca z rodzicami oraz innymi specjalistami.


Zajęcia odbywają się w czwartki w godzinach od 10:00-11:15.
czas trwania: 75 min
koszt: 25 zł w karnecie, 30 zł jednorazowe wejście
potrzebne: wygodny strój, zmienne buty lub skarpetki antypoślizgowe
zapisy: sekretariat Wrocławskiego Klubu Formaty lub wkf@wkformaty.pl lub telefonicznie 71 789 33 20

<< POWRÓT DO NEWS

>> ARCHIWUM <<

 



wernisaż koncert galeria warsztaty plastyka kultura gitara pianino taniec śpiew perkusja fortepian wokal festiwal ambientalny nowobrzmienia feriada wielosfer przeglad plenerowy zajecia ferie terapia choreoterapia janusz kaminski agnieszka gabriela szczepańczyk tomasz basel monika wiśniowska magdalena stan-sokołowska paweł zybowski